Home › Forums › Aan de slag › Welkom & Introducties › Welkom en introducties
-
Welkom en introducties
Geplaatst door varen op 19 augustus 2025 om 15:54Markering:
Hallo allemaal, en welkom bij NovoScuba! Ik ben Mark Spiers, CEO en oprichter van het bureau, en we zijn ontzettend blij jullie hier te hebben. Deze sessie is bedoeld om jullie een kijkje achter de schermen te geven in wie we zijn, waarom we NovoScuba zijn begonnen en waar we naartoe gaan. Ik wil jullie graag het team voorstellen dat vandaag bij me is: een paar fantastische mensen die net zo gepassioneerd zijn over duiken als over het vormgeven van de toekomst van duikonderwijs.varen antwoordde 7 months, 2 weeks ago 1 lid · 9 reacties -
9 reacties
-
Markering:
Om te beginnen met wat over mezelf: ik ben al bijna mijn hele leven bezig met duiken. Mijn reis begon als jonge duiker in de koude wateren van het Verenigd Koninkrijk, en die vroege liefde voor de oceaan is me altijd bijgebleven. Na vele jaren bij PADI nam ik afscheid met een visie: iets fris, flexibel en duikgerichts creëren. Zo ontstond NovoScuba – een modern trainingsbureau, opgericht door duikers, voor duikers. -
Sara:
Ciao tutti! Ik ben Sara en ik ben hoofd marketing bij NovoScuba. Ik kom uit Italië en eerlijk gezegd, als ik niet achter mijn bureau zit, vind je me waarschijnlijk ergens in het water. Ik ben al jaren duikinstructeur en ik heb gezien hoe belangrijk het is om een community te hebben die leren, groei en passie ondersteunt. Dat is wat we hier willen creëren: een levendige, wereldwijde duikcultuur waar elke duiker zich gezien, gesteund en geïnspireerd voelt. -
Karin:
Hallo allemaal, ik ben Karin en ik ben verantwoordelijk voor de operationele kant bij NovoScuba. Ik woon in het prachtige Oman, direct aan zee, wat deze baan tot een droombaan maakt. Ik beheer al jaren duikcentra en heb een sterke achtergrond in zowel logistiek als talen – ik spreek er meerdere, wat erg handig is bij het opzetten van systemen ter ondersteuning van een internationaal netwerk. Mijn focus ligt op het soepel laten verlopen van onze cursussen en centra, zodat instructeurs en cursisten zich kunnen concentreren op wat echt belangrijk is: het duiken. -
Varen:
Hallo, ik ben Fern en ik leid Business Development en Sales. Ik woon in Zuid-Afrika en duiken speelt al sinds mijn kindertijd een rol in mijn leven. Ik werk al meer dan 20 jaar professioneel in deze branche en het heeft me over de hele wereld gebracht – van koraalriffen tot onderzeese bergen vol haaien. Mijn passie ligt vooral bij haaienduiken, natuurbehoud en het verbinden en toegankelijker maken van deze branche. Bij NovoScuba ben ik er om relaties op te bouwen, onze duikcentra te ondersteunen en de wereldwijde familie die we creëren te laten groeien. -
Markering:
Bedankt, team. Wat me het meest aanspreekt bij NovoScuba is dat we niet proberen een kopie te zijn van wat er al is. We innoveren – van onze trainingsfilosofie tot de manier waarop we instructeurs en duikbedrijven ondersteunen. En het begint allemaal bij dit team – en bij jullie, onze community. -
Sara:
Dus of je nu een duikprofessional, een duikcentrumeigenaar of een gloednieuwe cursist bent: we willen dat je je onderdeel voelt van iets fris en inclusiefs. We zijn nog maar net begonnen en we zouden het geweldig vinden als je met ons meegaat op deze reis. -
Karin:
En als je vragen, ideeën of gewoon contact wilt, staan we voor je klaar. Onze deuren – en DM's – staan altijd open. -
Varen:
Op naar slimmer, dieper en met meer enthousiasme duiken. Welkom bij NovoScuba. -
Markering:
Bedankt voor je deelname – en blijf op de hoogte voor meer updates, trainingen en manieren om mee te doen. Het water wacht.
Log in om te reageren.