Hjem Forum Kom godt i gang Velkommen og introduksjoner Velkommen og introduksjoner

• Velkommen og introduksjoner

Skrevet av bregne 19. august 2025 kl. 15:54

Merke:
    Hallo alle sammen, og velkommen til NovoScuba! Jeg er Mark Spiers, administrerende direktør og grunnlegger av byrået, og vi er utrolig glade for å ha dere her. Denne økten handler om å gi dere et innblikk bak kulissene i hvem vi er, hvorfor vi startet NovoScuba og hvor vi er på vei. La meg introdusere teamet som er med meg i dag – noen utrolige mennesker som er like lidenskapelig opptatt av dykking som de er av å forme fremtiden for dykkerutdanning.

bregne svarte 7 months, 2 weeks ago 1 medlem · 9 svar
  • 9 svar
  • bregne

Administrator
    19. august 2025 kl. 15:54

Merke:
    For å begynne med litt om meg selv – jeg har drevet med dykking mesteparten av livet. Reisen min startet i det kalde vannet i Storbritannia som ung dykker, og den tidlige kjærligheten til havet har vært med meg siden den gang. Etter mange år med PADI, gikk jeg av gårde med en visjon: å bygge noe nytt, fleksibelt og dykkerfokusert. Slik ble NovoScuba født – et moderne opplæringsbyrå skapt av dykkere, for dykkere.

• bregne

Administrator
    19. august 2025 kl. 15:58

Sara:
    Ciao tutti! Jeg heter Sara, og jeg leder markedsføringsavdelingen her hos NovoScuba. Jeg kommer fra Italia, og ærlig talt, hvis jeg ikke sitter ved pulten min, finner du meg sannsynligvis et sted i vannet. Jeg har vært dykkerinstruktør i årevis, og jeg har sett hvor viktig det er å ha et fellesskap som støtter læring, vekst og lidenskap. Det er det vi ønsker å bygge her – en levende, global dykkerkultur der hver dykker føler seg sett, støttet og inspirert.

• bregne

Administrator

Karin:
    Hei alle sammen, jeg heter Karin, og jeg tar meg av driften hos NovoScuba. Jeg bor i vakre Oman, rett ved havet, noe som gjør denne jobben til en drøm. Jeg har ledet dykkesentre i mange år og har en sterk bakgrunn innen både logistikk og språk – jeg snakker flere, noe som virkelig hjelper når man bygger systemer for å støtte et internasjonalt nettverk. Fokuset mitt er å sørge for at kursene og sentrene våre går knirkefritt – slik at instruktører og studenter kan fokusere på det som betyr noe: dykkingen.

• bregne

Administrator

Bregne:
    Hei, jeg heter Fern, og jeg leder forretningsutvikling og salg. Jeg bor i Sør-Afrika, og dykking har vært en del av livet mitt siden jeg var barn. Jeg har jobbet profesjonelt i denne bransjen i over 20 år, og den har tatt meg med over hele verden – fra korallrev til haifylte undersjøiske fjell. Jeg brenner spesielt for haidykking, bevaring og å gjøre denne bransjen mer sammenkoblet og tilgjengelig. Hos NovoScuba er jeg her for å bygge relasjoner, støtte dykkesentrene våre og utvide den globale familien vi skaper.

• bregne

Administrator
    19. august 2025 kl. 15:59

Merke:
    Takk, teamet. Det som begeistrer meg mest med NovoScuba er at vi ikke prøver å være en kopi av det som allerede finnes der ute. Vi innoverer – fra treningsfilosofien vår til hvordan vi støtter instruktører og dykkebedrifter. Og alt starter med dette teamet – og dere, fellesskapet vårt.

• bregne

Administrator

Sara:
    Så enten du er en dykkeproff, eier av et senter eller en helt ny student – vi ønsker at du skal føle deg som en del av noe nytt og inkluderende. Vi har akkurat begynt, og vi vil gjerne at du blir med oss på denne reisen.

• bregne

Administrator

Karin:
    Og hvis du har spørsmål, ideer eller bare ønsker å komme i kontakt, er vi her for det. Våre dører – og direktemeldinger – er alltid åpne.

• bregne

Administrator

Bregne:
    Her er for å dykke smartere, dypere og med mer hjerte. Velkommen til NovoScuba.

• bregne

Administrator

Merke:
    Takk for at du ble med oss – og følg med for flere oppdateringer, opplæring og måter å engasjere seg på. Vannet venter.

Logg inn for å svare.