Hjem › Forum › Kom godt i gang › Hvordan NovoScuba fungerer › Hvordan fungerer NovoScuba?
-
Hvordan fungerer NovoScuba?
Skrevet av 02cricket-vaccineicloud-com 19. august 2025 kl. 16:42Hei, jeg har hørt mye om NovoScuba, og jeg er veldig interessert i å starte opplæringen min. Men et raskt spørsmål – hvordan får jeg egentlig tilgang til kursmateriellet? Er det noe jeg må betale for på forhånd?
bregne svarte 7 months, 2 weeks ago 2 medlemmer · 7 svar -
7 svar
-
Flott spørsmål, Richard – og jeg er glad du spurte, for dette er noe som virkelig skiller NovoScuba fra andre.
Alt du trenger å gjøre er å fullføre registreringen din hos NovoScuba. Det er enkelt og tar bare noen få minutter. Når det er gjort, aktiveres din personlige profil, og fra det øyeblikket har du full tilgang til alle kursene våre – helt gratis.
-
Vent, seriøst? Så jeg kan begynne å lese og lære før jeg i det hele tatt betaler noe som helst?
-
Nettopp. Du kan fordype deg i alt læringsmateriellet i ditt eget tempo. Vi ønsker at folk skal utforske innholdet, føle seg trygge og sørge for at dykking er riktig for dem – før noen penger bytter hender. Du betaler bare når du har fullført et kurs og er klar til å bli offisielt sertifisert.
-
Det er faktisk utrolig. Så det er ikke noe press og ingen forhåndskostnader for å begynne å lære?
-
Ingen i det hele tatt. Vi mener at tilgang til utdanning bør komme først. Når du er klar til å fullføre kurset ditt – enten det er Åpent Vann, Avansert eller noe mer spesialisert – er det da du betaler og mottar sertifiseringen din.
-
Det gir så mye mening. Jeg melder meg på i dag.
-
Velkommen til NovoScuba-familien! Gi meg beskjed hvis du trenger hjelp underveis.
Logg inn for å svare.