Hjem › Forum › Kurs og læring › Tilbakemeldinger og forslag til e-læring › Tilbakemeldinger om e-læring
-
Tilbakemeldinger om e-læring
Skrevet av ProInstructor 19. august 2025 kl. 17:08Hei. Jeg har nettopp fullført introduksjonskurset til dykking og likte det veldig godt – videoene og quizene var flotte. Men jeg ble litt forvirret etterpå om hvilket kurs jeg skulle ta videre. Må jeg starte på nytt et sted, eller finnes det en klar vei videre? Litt mer veiledning der hadde vært veldig nyttig.
bregne svarte 7 months, 2 weeks ago 2 medlemmer · 9 svar -
9 svar
-
Hei. Tusen takk for meldingen din og for at du delte opplevelsen din. Jeg er veldig glad for å høre at du likte introduksjonskurset til dykking!
Jeg forstår godt hvordan det kan være litt uklart i starten å navigere de neste stegene – det er noe vi har hørt før, og vi vil sørge for at alle elevene føler seg trygge på hvor de skal gå videre.
For å hjelpe med dette har vi laget et detaljert flytskjema for kurset som kartlegger hele NovoScubas læringsløp. Det viser tydelig hvilket kurs du tar etter introduksjonen til dykking og hvordan alt henger sammen.
-
This reply was modified 7 months, 2 weeks ago by
bregne.
-
This reply was modified 7 months, 2 weeks ago by
-
Åh, det hørtes veldig nyttig ut. Jeg hadde ikke sett det diagrammet ennå.
-
Vi har også oppdatert selve introduksjonskurset til dykking for å inkludere en tydeligere forklaring av løypeveien og hva du kan forvente etter at du har fullført kurset. På den måten slipper fremtidige studenter å lure på hva som skjer videre.
-
Det er flott å høre. Jeg tror litt veiledning som det ville ha spart meg for litt tid med å lure på om jeg hadde gått glipp av noe. Jeg var bekymret for at jeg kanskje måtte starte et nytt kurs fra bunnen av eller gå glipp av et trinn.
-
Det forstår vi fullt ut! Det er viktig for oss å gjøre læringsopplevelsen så smidig og tydelig som mulig. Tilbakemeldingene dine hjelper oss virkelig med å forbedre oss på disse områdene.
Hvis du vil, kan jeg også anbefale noen videre kurs basert på dine mål – enten du har som mål å dykke rekreasjonsmessig, bli en dykkeproff eller bare lære mer om marint liv.
-
Takk, Fern, det hadde vært fantastisk. Jeg er mest interessert i å bli sertifisert slik at jeg kan dykke trygt på ferier. Hva ville du foreslå som mitt neste steg?
-
Perfekt! For det formålet vil jeg anbefale å gå videre til vårt Open Water Diver-kurs neste gang – det er den internasjonalt anerkjente sertifiseringen som lar deg dykke med en dykkerkamerat på egenhånd. Kurset bygger på introduksjonen til dykking du fullførte, og inkluderer både teori og opplæring i vann. Du vil også få godskrevet de delene av teorien du allerede har fullført.
Når du har fullført Open Water Diver-kurset, vil du være klar til å dykke på mange steder over hele verden.
-
Høres perfekt ut. Jeg gleder meg til å komme i gang! Tusen takk for den tydelige informasjonen og for at du oppdaterer kursene basert på tilbakemeldinger som mine. Det gjør virkelig en forskjell.
-
Bare hyggelig. Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å dele tankene dine – det er den beste måten for oss å forbedre oss og gi oss den beste mulige opplevelsen.
Hvis du noen gang har andre spørsmål eller trenger hjelp underveis, ikke nøl med å ta kontakt. Lykke til med dykkingen og læringen!
Logg inn for å svare.